“We kijken er ontzettend naar uit om vanaf vandaag Table Service aan onze gasten te introduceren. Door hen de mogelijkheid te bieden het eten aan tafel te brengen, kunnen ze na het plaatsen van hun bestelling lekker ontspannen en meteen bij hun gezelschap aan tafel aansluiten. Ook voor gezinnen is het erg handig, doordat ouders hierdoor minder om handen hebben en de volle aandacht aan hun kinderen kunnen geven. Ik nodig iedereen dan ook van harte uit om de voordelen van Table Service zelf te komen ervaren in ons restaurant!”, aldus Melvin Pach, Operations Director van McDonald’s restaurant Schagen.
“Nu wij bij ons in het restaurant ook aan tafel gaan bedienen, ben ik nog persoonlijker in contact met gasten en heb ik ook meer afwisseling in mijn werkzaamheden”, voegt Charlotte, medewerker bij McDonald’s restaurant Schagen toe. “Dat maakt mijn werk leuker en veelzijdiger.”
Over McDonald’s Table Service
Wanneer gasten bij de bestelzuil in het restaurant een bestelling plaatsen, kunnen zij kiezen voor Table Service. Als de gast hiervoor kiest, dan kan hij/zij een tafelkaart uit de houder pakken en het nummer van de tafelkaart op de kiosk invoeren. Vervolgens kan men na het afrekenen meteen plaatsnemen in de lobby van het restaurant of op het terras. De gast neemt de tafelkaart mee naar zijn/haar zitplaats terwijl het eten ondertussen vers bereid wordt. De servicemedewerker van McDonald’s kan aan de hand van een ingebouwde bluetooth zender in de tafelkaart de gast meteen vinden en serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit aan tafel. Hierdoor kan McDonald’s haar gasten sneller, beter, maar vooral persoonlijker van dienst zijn. Aan tafel bedienen kan iedere dag en op elk moment dat het restaurant geopend is. Door het enthousiasme van de gasten en medewerkers is het aantal McDonald’s restaurants met Table Service het afgelopen jaar flink toegenomen, al ruim 120 restaurants in Nederland bieden de service momenteel aan!